Teorin- KLART!






image253

Idag skrev jag mitt teoriprov, -och jag klarade det!! :) Är super glad!! speciellt då jag inte trodde att jag skulle klara det eftersom pluggningen kanske inte har varit den bästa.. men nu är det överstökat iaf, bara uppkörningen kvar!

Jag och mamma åkte ner till svall igår och bodde på hotell en natt, mamma är bäst! :) så vi gick runt och strosade och handlade lite små grejer, jag köpte två nya skor och fick mamma att gå lös totalt och shoppa till sig själv inne på mq, haha:) Sedan hittade vi världens mysigaste italienska resturang där vi käkade färsk pasta och det var såååå gott!!

Sedan efter min skrivning imorse blev det självklart firande, så vi gick först och fikade världens godaste mackor och mitt älskade chaite!   Sedan blev det en hel del mer shopping! fick en jätte fin louis vuitton väska utav mamma, lite mindre modell men jag har ju nästan bara stora väskor så det kan vara  bra :) Sedan blev det lite småsaker, en ny foundation, skärp,linnen och andra basgrejer! Lägger in bilder senare.

Nu väntar jag på en tidig middag och sedan ska jag ner på körskolan för att övningsköra, sedan blir det plugg istortsätt hela kvällen.. har naturkunskapsprov på torsdag :/.. men snaaart sommarlov! :D

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback