alskade spanien

ojoj, var ett tag sedan jag uppdaterade, men lite halvjobbigt att skriva nar det inte finns a a eller o, ja.. ni vet vad jag menar ;) Har iallafall varit har nere i varmen i snart en vecka nu, och jag vill inte aka hem!!!!!

Har nere finns allt jag behover, varme-party-sprit-varmt vatten-snygga killar och delfiner!

Vi var ivag pa en battur igar och da sag vi massor med vilda delfiner! hur haftigt som helst tyckte jag :) Onskar man hade fatt hoppat i och badat med dem, de var trottsallt bara ca 2 meter ifran baten hogst! (dock hade jag enda inte kunnat hoppa i da jag har gipsad arm.. men enda ;) )
R
esten av veckan har i stora drag satt ut pa foljande satt: Vakna utav att dennis borjar grina ca 09.00
kliver upp och kakar frukost, sedan pressa halva dan i solen och eftermiddagarna/kvallarna har for det mesta tillbringats med en drink och kortspel.. hehe.

I lordags var vi inne i en liten storre stad bara nagon km ifran oss Puerto rico (stavning?) dar var det iaf en jakla massa party, fest overallt! Men jag hade tuvarr ingen att festa med (elin vart var du nar jag behovde dig?!) sa det blev bara lite drinkning och sedan hemfard.

Killarna har omkring ar.. hm, aa jag tror jag utelamnar sjalva kategorin om killar och sparar det tills jag kommer hem och berattar for elon70. hehehe. ne men, en sak har jag att saga om dem, de ser sjukt bra ut och de ar sjukt pa. Sedan behover ni inte dra nagra egna slutsater for jag sager ingenting alls sa har jag ingenting sagt.. mehe=)

Imorgon blir det som sagt hemgang, ska bli bade skont och mindre skont. Saknar att skvallra och ar sjukt danssugen (aven fast det har blivit en del dans har nere ;) ) sa tjejer, forberedd er pa en tva dagars for jag ar pa partyhumor! Dock kommer jag val sakert falla ihop och do nar jag kanner kylan hemma! UCH! langtar verkligen inte till den!

sedan blir det lite letande efter min alskade telefon ocksa.. dock tror jag att hoppet ar ute for den.. haha ;p
men, maste forsoka sova, ser inte fram emot allt akande imorgon.. forst ska vi upp 04.15 (!!!!) och jag som ar sa morgontrott. sedan gar bussen 05.00, planet gar 08.00 och da ar det 7 timmars flygresa :S tur att vi kommer fram pa midlanda sa ar det bara en halvtimme hem =)

BYEE!

Permalink Angelica Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

åååååååååh du måstemåstemåstemåste vara hemma typ närsomhelst?!??? om du inte redan är hemma?!? :D RIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback