blogg torka?

Har blivit dålig uppdatering de senaste dagarna, antagligen pga av att jag har så mycket i huvudet nu och inte är redo att skriva ner allting. Framöver kommer det inte bli allt för bra med inlägg heller då jag imorgon åker till vemdalen. Kommer hem på söndag kväll förmodligen och då är det pjamasparty hos camel. hehe :)

Ska bli väldigt skönt att komma iväg ifrån stan några dagar, hoppas på fint väder och att killarna är snälla emot mig! haha:) Vi får se hur det går med 1tjej och 9 killar i en stuga.. tur att jag inte är en tjej-tjej som inte kan visa sig utan smink, fixat hår och omsorgsfullt ihopvald outfit. ne, det kommer nog mest bli toffs i håret, min stora tjockiströja och mina vita långkalsonger med röda hjärtan på. =)

ses i snödrivan!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback