fredagkväll

Redan är det fredag och lovet är i princip slut.. kul.. not :(
Inte vet jag vad jag ska hitta på ikväll heller.. sanna och jag är sugna på att åka på en "utflykt" men det verkar inte bli av. Så jag får väl stanna hemma, städa rummet och vara allmänt tråkig :P

Är inte speciellt sugen på att festa heller,vill göra nått annat för en gångs skull (eller iof, en malibu med mjölk skulle såklart inte sitta fel!). Ska nog städa upp här inne för det behövs verkligen, sedan sätta mig och kolla på "tjenare kungen" som gick på femman klockan nio. Såg den på bio i stockholm och jag har för mig att den var rätt bra :)

men som sagt..
det skulle varit roligare med en utflykt.. ;)

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback