Freebra


image211


Jag har en hel del klänningar och även linnen som är så pass urringade i ryggen så att en bh förstör. Därför har jag ett tag varit inne på att köpa en såkallad freebra, hittade en inne på cubus för 149:- men jag blev osäker på ifall den verkligen fungerade så bra..

Nu har jag dock haft den turen så jag vann igår kväll en freebra, dessutom verkar den vara i bättre kvalité då det är 100% silicon. Alla som var på veckorevyns bloggmingel fick en goddie bag med bla en freebra, pasia skrev då ett inlägg om att den var i fel storlek för henne och lottade ut den =) Så det enda jag nu behöver göra är att betala för frakten, vilket inte är speciellt farligt. Denna "bh" kostar i affärerna ca 300 kr

http://www.freebra.se/shop_details.asp?intProductID=168

Permalink mode/musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback