hår

Va jobbigt allt med hår är endå, om man ska ha platt, lockigt, krulligt, kort , långt, mellanlångt, blont, brunt,svart ?
Har precis gjort fullt med slingor i håret för att få det blont. Dock ser jag just nu ut som pippilångstrump i håret.. eller det tycker iallafall mamma! ;p Önskar att jag hade haft låångt tjockt hår med fint självfall som man i stortsätt kunde forma och göra vilka frisyrer som helst med! fast iof, vem önskar inte det?
image196
Så här skulle jag iallafall vilja ha håret ikväll, något som är en omöjlighet med mitt korta tunna hår! :(

















Får väl nöja mig med att platta mitt och ev fixa luggen lite..
men drömma kan man ju alltid göra! ;D

Permalink mode/musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback