Respekt

Låter det ordet bekant? ne. detverkar inte så. Haha,vet inte ens varför jag ödslar tid på att skriva ett inlägg. kan vara pga av att klockan är kvart över sex på en söndag morgon och jag har varit vaken i en timme och kan inte sova.
undra varför..

jo. det kan jag berätta, för min pojkvän (xpojkvän) sov här inatt, eller ja.. skulle sova här. Sedan efter att ha tjaffsat om att han smsar med en annan tjej, har bilder på henne på mobilen,har tagit bort bilder på migoch honom, festar med henne. dessutom så råkade alla vi tre vara på samma fest förra helgen och då försvann de två helt plötsligt. dessutom hittade jag dem inne på toaletten varpå d blev hemskt nervös över att jag kom dit. Iallafall detta tjafet ikväll urartade med att jag sa att han hade valt henne och fick ta konsekvenserna =det är helt slut mellan oss. detta vägrade han dock acceptera och han sa att han älskar mig och hon bara är en efterhängsen tjej som borde få en smäll. (detta är hans ord,inte mina.) Därför för att visa att han inte bryr sig om henne skickar han ett sms därdet står att hon ska dra åt helvete, varpå hon ringer upp honom och frågar varför. Han svarar bara att hon ska dra åt helvete osv sedan lägger han på,stänger av telefonen och vi somnar. Detta är kring halv fyra-fyra någongång.

Sedan klockan fem på morgonen så bankar det på dörren. Både mamma och dennis vaknar och det blir ett jävla liv, dock är jag och daniel för trött för att orka bry oss om vad det är som lever om. Men, det visar sig att den här otroligt konstiga människan har tagit reda på att d sover här, ordnat stjus mitt inatten och nu står i min hall och kräver att få träffa d. Mamma blir vansinig,såklart och daniel får gå ner. Då låser idioterna in sig på toaletten tillsammans, och påbörjar en disskution som tydligen ingen annan fick höra. sedan springer hon ut därifrån,smäller igen ytterdörren och sedan står daniel kvar och halvpratar för sig själv, tills han ser att jag står två meter ifrån honom och har hört hela deras samtal.

Mamma ifrågasätter vad han håller på med och det är ju ganska uppenbart att det har varit någonting mellan dem, för annars skulle man väl endå inte komma hem till någon klockan fem på morgonen för att prata,ellerhur? Men han vägrade erkänna och jag fick ett vansines utbrott och slängde ut alla hans grejer och kläder på marken. så han gick hem.

och nu ligger jag här i sängen.. och känner mig så jäkla, less & besviken.

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback