till sommaren

Det här med bikinis tycker jag är lite halv svårt. Man vet inte riktigt vad man ska ta för färg för att se smalast ut och samtidigt också brunast. Eller vilken modell som framhäver rätt saker och döljer rätt. Det finns ju massor med olika typer utav bikinis. Dock har jag i år fastnat rätt mycket för bandeau, finns massa snygga men kan inte bestämma mig om jag vill ha en enfärgad eller med något mönster på. Skulle kunna tänka mig något i stil med detta

image204

Dock passar inte riktigt rosafärgerna ihop. Men om man handlar överdelen (som förövrigt går loss på ca 98kr) och sedan satsar på en underdel i antingen matchande rosafärg eller vit/beige som det är i bakrunden på överdelen..
kanske det blir en liten beställning från hm endå! =)

Permalink mode/musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback