´

image246


Idag har jag verkligen varit hemskt lat! Sov enda fram till klockan tolv och då drog jag mig upp för att fastna framför datorn och sedan framför tvn. Typiskt att man ska få såna här latdagar när det är så mycket som behövs göras! fast samtidigt, jag kanske behövde en latdag också för att orka med allting..

Nu har jag iallafall dragit upp mig ur latheten lite, har övat in historiaredovisningen tills imorn och håller också på att skriva klart samhällskunskapen, nu är det bara städning av rum som saknas! dock tvivlar jag på att det kommer bli gjort idag! Ännu en sak som är skön med att vara ensam hemma, slippa höra allt tjat! :)

Snart ska jag slänga ihop lite mat och sedan invänta sanna som ska komma hit och mysa med mig ikväll! Det blir en massa skvaller och även gosaker, har laddat upp med hemmagjorda hallonsmothies (MUMS!) jordgubbar och chips, kommer sitta finfint! :) Sedan ska vi också iväg på ett litet hemligtspaningsuppdrag.. spännande! ;p


image247

Permalink familj&vänner Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: du vet inte vem som kikar in dej lite extra;)

du är jättevacker:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback