´

image233


Har haft världens segaste och längsta bloggtorka, men nu verkar den ha gått över.. iallafall för tillfället! :)
Blev lite less på designen jag hade också så har ändrat lite på den, dock har jag ingen fotoshop på den här datorn så det är inte det  lättaste. Därför är det bara halvklart och kommer se betydligt bättre ut när det är helfärdigt, jag ska få proffshjälp ;) För att uppdatera lite om läget just nu; Det är sjukt mycket att göra i skolan, hinner knappt med att sova eller göra något vettigt, bara pluuugg hela tiden. Tack och lov är det bara två veckor kvar och sedan blir det konstant slappning. förutom att jag ska försöka halvplugga lite på matten, eftersom jag inte klarade matte b.. Otippat, eller inte alls! :p

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback