´

image242


Idag har jag en väldigt skön dag iskolan, börjar tio i tolv har har då en lektion och sedan slutar jag! Dock kommer jag vara tvungen att plugga en jäkla massa när jag kommer hem också, men det är ju inte riktigt samma sak! :)

Efter skolan tänkte jag gå ner med elin och camilla en stund på stan, behöver handla lite nytt smink och biljett tills på lördag. Kommer säkert impulsköpa någonting som jag verkligen inte behöver också, bara för att jag precis fått in pengar på kontot. Sedan blir det hem en sväng och sedan ner på hh en snabbis för att handla lite sallad. Är ensam hemma fram tills söndag pga av att hälften av familjen är i göteborg för att fira min kusin som tar studenten och sedan är mammas man i Ryssland och jobbar, uch, skulle aldrig frivilligt vilja åka dit! Det är ju så sjukt mycket med typ ryska maffian och grejer. Han måste ha vakter på flyget och tåget osv för att han inte ska bli kidnappad, något som hände en av hans arbetskompisar bara några månader sedan. Uch!
Tur att han bara blir där några månader,sedan fraktar dem ner plattformen till Singapore igen.

menmen, nu ska jag kila iväg till skolan! Bjuder på en party bild från förra helgen :)

image243

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback