´

image244



Ble va allting känns stressigt just nu, har fruktansvärt mycket att göra iskolan och alldeles för lite tid på mig för att hinna med allting! men snart är det sommarlov, mmmmm looove! <3
Igår skrev jag iallafall klart historian så det kan jag sluta tänka på, sedan fick jag lite sällskap hem och vi hade så tråkigt så vi for till specksta och klättrade upp för berget. Sjukt fin utsikt där uppe! Glömde dock kameran så det blev inga bilder.

Jag känner verkligen att jag är inne i en period då jag inte alls vet vad jag vill, eller egetligen vet jag ju  precis vad jag vill och vem jag vill ha, men mrright  hur gått vidare för sååå länge sedan så han kommer väl knappt ihåg vad jag heter längre, och dessutom skulle det aldrig funka för jag har gjort massa dumma saker som han inte blivit glad över och han har gjort en massa saker som fått mig att bli ledsen. det som är så tokirriterade är bara det att jag jämför ALLA killar med honom, och ingen är ju lika bra som honom och därför känns ingen heller speciellt intressant, bara just för stunden. ne.. deeepp säger jag ! :/


image245

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback