´

image250


Äntligen är det fredag och äntligen är skolan över,för den här veckan.. dock ska jag inte klaga på den här veckan för den har varit sjuukt slapp och vi har nästan inte haft några lektioner. Förutom idag då när jag hade historia redovisning 08.00 imorse, inte allt för kul och inte allt för pigg kände jag mig då jag drog mig upp ur sängen, sanna och jag somnade inte för än vid ett igår.. =) menmen, Ikväll blir det iallafall party!

Ska laga lite mat och sedan ner till Sanna och fixa mig, sedan går vi nog till madde för att förfesta bara vi tjejer och sedan blir det upp på husfest, nice! :) Bara mumsdricka blir det också för min del, en champagne flaska och tre cider, kan inte bli bättre! :) Känner på mig att kvällen kommer bli jätte lyckad, för jag är på ett sånt himla bra humör!

image251




Permalink Fest Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback