´

image252


Japp, nu är det fest igen! Hoppas att det blir bättre idag än igår men det tvivlar jag en aning på eftersom mitt humör inte är på topp. Iof var jag på världens bästa humör igår när jag gick ut och då blev allt bara katastrof, så om jag är på dåligt humör nu och går ut kanske det blir jätte bra.. hoppas! Tror jag ska kila ner till elin om en stund och dansa litt och sedan blir det sommarfesten:)

För att nämna lite om gårdagen.. Det var en bra kväll på en del sätt, dock var det en dålig kväll också på väldigt många sätt. Det var roligt uppe hos sprock, dock kände man sig sååå gammal när medelåldern bland tjejerna var blöjålder. tummen upp. hehehe. Kvällen hade kunnat vara hur rolig som helst om inte vissa personer ska ljuuuuga dygnet och vara så fega så dom inte kan stå för vad dom har gjort. Hatar såna personer! Något jag även fick tillfälle att visa både med munnen och fysiska handlingar.. det kändes rätt härligt faktiskt, haha. Ne, killar är skit och ingenting man ska beblanda sig med i onödan!

/Puss

Permalink Fest Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback