arrowww

igår käkade jag som jag redan förutspått en jäkla massa smårgåstårta.. var hemskt gott! sedan åkte vi hem och kollade på sex and the city filmen och myste med lite vin och ost&kex.. dock slutade det med att jag hade hällt i mig en hel flaska själv.. jag som inte skulle dricka något den här helgen.. hmpf.

och inte har jag pluggat någonting heller :(.. det enda jag tänker på just nu är hur partysugen jag är. känns som att jag redan har brytit två löften.. varför inte bryta tre?.. hmpf. får se. ... feeest nån??

gjorde en duuum grej igår. jag är så pinsam! eller..egentligen var det varken dumt eller pinsamt, men blev det endå av anledning av att han inte svarade på mitt sms. jag som var värsta gullig.. ratad sombara den. jämt och ständigt.

hjälpte inte att man fick en såndär känsla av att man inte ville vara själv igår efter att ha kollat på mys filmen. . men näe.. jag fick allt gå och lägga mig själv.  säger ju det.. kärlek och otur går handi hand hos mig.

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback