baaara



bara en timme kvar nu, sedan ska jag släppa allt och kika på dh, äntligen!
missade förra avsnittet vilket innebär att jag antagligen inte kommer fatta så mycket eftersom dom flyttat fram 5 år i tiden. menmen.. hade ju viktigare saker för mig förra tisdagen..eller kanske inte just klockan nio på kvällen, då hade jag precis klivit på tåget :/..

har iaf försökt styrt ihop religonsredovisningen, men det är verkligen inte det lättaste då varken jag , bibi eller mio hittar nånting om hur vår religon ser på miljön.. skit bra, not.. men ska försöka skriva ihop någonting endå.. kommer bli väldigt mycket egna tankar och reflektioner och väääldigt lite fakta.. haha. hoppas hon inte är någon expert på just buddism för isf är jag körd! :p

idag fick jag (alla) sms om att vi ska betala in studentmössan, känns hur bra som helst för nu är vi ett steg närmare studenten! dock är min plånbok helt tom för tillfället.. men övertalade mamma att betala eftersom jag varit så duktig i skolan på slutet.. tur det=) mmmmm.. nu ska jag fika lite nybakad sockerkaka och plugga vidare! mums :)


Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback