dååligt

sjukanmälde mig idag.. hade två lektioner och prov på båda och kunde inte ett piss på nån utav dom = lika bra att stanna hemma.. :p dock borde sjuksystern snart börja fundera på vad jag kan lida av för allvarlig sjukdom med tanke på att jag sjukanmäler mig minst en gång i veckan och har gjort det både 1,2 och nu trean.. men jag måste, annars orkar jag inte! :p haha.

idag.. ska jag försöka plugga så mycket jag bara kan.. jag ska ha skrivit klart alla filosofi frågor innan jag går och lägger mig ikväll!!! .. sedan kan jag inte låta bli att känna ett jäkla sug efter att gå ut.. meen... jag ska INTEEEE gå ut!! jag får inte!! helt förbjudet. måste lära mig att stanna hemma nån helg. men buhu, jag vill dansa! :(

seg fjant j har fortfarande inte bokat resa.. eller han har hittat en men då åker han hit onsdag morgon och åker hem på fredag.. kuuul :( as kort tid! .

och på tal om annat, när kommer skolkatalogen?!?!??!?!? seeega människor.
ne.. nu ska jag och mina filosofifrågor ha det jätte trevligt. (Y)


feeezaaa, någon? inte..?

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback