ger upp..

nu orkar jag serilöst inte plugga mer på orden.. ingenting fastnar endåså!! blir ap irriterad, har slösat bort en hel dag till att sitta och nöta ord som jag endå inte lär mig.. när jag hade kunnat göra så mycket annat roligt som tex kolla på fula bilder på sofie eller nött en massa repriser på tv.. hmmmpf!!

näe. nu ska jag lägga mig i sängen och nöta ett as kul spel på telefonen några timmar och sen sova<3 sen får det gå somdet går imorn.. vet redan att jag aldrig kommer få bättre en g.. kuul. not.



sof är ledssen då hon precis har märkt att jag har varit och smakat på hennes godis<3


mkt nöjd godis tjuv! (Y)

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Corpse Bride?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback