halloween

igår körde vi tjejfest hos linnet, precis som alltid så var det killförbud och traditionella tequila racet. hade verkligen hur kul som helst och insåg ännu en gång hur roligt det är när det bara är en massa tjejer!
självklart var vi alla utklädda, jag var en nygift brud, meheh:) fick en massa gratulationer och lyckönskningar på krogen.. haha det tyckte jag var kul=) en kille ville tom bjuda den "nygifta bruden" på en cider för att gratta mig. tackade dock nej till den :) tyckte överhuvudtaget inte det var så värst roligt på krogen, börjat tröttna på utbudet här istan..vill bara tillbaka till uppsala nuuuuu. helt galet, trodde inte jag var kapabel till att känna saker som jag nu börjat göra igen, känns hur bra som helst, förutom att det är 45 mil mellan oss.. men som sagt, bara småsaker..;p

bästa av allt är att jag itne alls tänker mycket på Mr.right längre, självklart bubblar tankar och känslor upp lite då och då.. men tror det är nått jag måste lära mig att leva med. dom sägerju att man aldrig riktigt kommer över sin första kärlek så bara att gilla läget.


ikväll.. verkar alla tjejor ska ut, men jag ska vara duktig och sitta hemma med mamsen och dennis=) känner faktiskt inget sug alls på att gå ut. vill bara, träffa en speciell person..

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback