happy face

har gjort samma sak idag som alla andra dagar den här veckan.. pluggat.. kuuul. jag och sanna var och fixade en del med projektarbetet, känns jätte skönt att det går frammåt! ser faktiskt fram emot när vi ska åka iväg nu, tror det kommer bli en rolig upplevelse :)

försökter plugga in religons redovisningen men min hjärna säger hela tiden stopp, känns som att jag har för mycket information där inne just nu för att få plats med något mer! meeen.. mitt upp i alla tråkigheter som är i skolan nu och min påfrestande skoltrötthet så är jag på jätte bra humör. på söndag kommer ev J hit, från uppsala! myyyyys isf!! stannar enda fram tills på fredag förmiddag.. hoppas! =)

lite jobbigt att det är på veckan eftersom jag går i skolan men han jobbade på helgen + hade match så det gick inte, just därför måste jag se till att plugga klart så mycket som möjligt den här veckan så ja slipper sitta och plugga när han är här.. :)

nee.. nu ska jag nöta lite mer på religonen, sedan försöka skriva iaf 2 frågor till på filosofin + bläddra igenom frågorna till filosofi provet på fredag.. tvivlar dock på att jag orkar det..;p

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback