inte min kväll

gårdagen(kvällen) går att beskrivas i ett ord, katastrof! fy.. jag blev alldeles för full och skämde ut mig galet mycket, skämms som bara den och vill inte visa mig ute på länge känner jag. :S nämnde jag att jag ramlade på dansgolvet?? eller spydde utanför gennys.. riktig fjortisfylla, ojojoj. minns inte sist jag blev så.

sedan blev inte situationen bättre av att folk man såg ute var störd i huvudet, dåååliga vibbar. önskar vissa bara kunde stanna hemma eller typ dra en filt över huvudet och aldrig ta bort den. stör mig som fan på människan och fattar inte hur en 18åring kan betee sig så enormt omoget. iof har han alltid varit omogen och jag har alltid stört mig som fan på honom, men endå.. tål honom inte! 


idag.. har jag haft världens huvudvärk hela dagen och ångest så det räcker och blir över. tänker inte gå ut på minst två helgern nu, :s imorn.. ny vecka.. spännande saker kommer hända. är nervös, men allt blir säkert bra :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback