jobbigt läge

kan inte sova. vill inte att det ska bli måndag.. för det innebär att jag måste gå i det här jäkla vädret ner till stan första lektionen och ha dans, vilket kommer få mig att bli på dåligt humör och vara grinig resten av dagen som jag alltid är på måndagar känns det som.. :p

sedan har jag sån jäääkla ångest, vet verkligen verkligen inte vad jag ska göra. det känns som att oavsätt vad jag görså kommer någon att bli sur och allt blir fel. och jag är så osäker på vad jag vill också, vilket inte direkt gör situationen bättre. en del vill en sak och den andra delen vill en annan... fast tror dock att ena delen väger tyngre än den andra. bara det att jag vågar inte säga att han inte kan komma.. han kommer bli så jäkla sur..

iof.. har han bokat om biljetten tre gånger och nu frågade haninte först om den här veckan var okej utan tog bara för givet.. men kanske inte så snällt att slänga iväg ett sms klockan ett på natten dagen innan han kommer att han får packa upp väskan och slänga biljetten.. ååååh. va jobbigt. va omständig jag är!!!

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback