just a pair of spectacles

jag minns inte riktigt var jag träffa' dig först
oavsett vad jag har sagt och oavsett vad du hört

det värmer hela min kropp bara jag får röra dig
jag har inte riktigt förstått det sätt du kan röra mig

du har gjort vissa dagar bättre bara av att va' där
du har underlättat min väg i allt som har hänt
och när jag tänker efter verkar detta förutbestämt...

men ibland kan du va' kass, men så är det med allt
du kan va' bra, du kan va' bäst och du vet det är sant
det sårar mig att se när folk behandlar dig illa

jag kan inte vara utan strö lite socker på mig som bara du kan
blessa mig mucho - det får mig att vilja leva
strö lite socker på mig, jag vill ha mera
blessa mig mucho - jämt och ständigt
























strö lite socker på mig är du vänlig

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback