Nöjd!

den här dagen har verkligen varit jätte bra.. dock startade deninte så bra då jag vaknade yr och svimfärdig, men skippade två lektioner och gick på den tredje då vi hade redovisning och kände mig lite bättre.. :)

sedan åkte jag och elon upp till kramfors för jag skulle göra min tatuering, var faktiskt inte ett dugg nervös för än jag var inne i studion och han började skrämma upp mig med att säga "hoppas du är medveten om att det här kommer göra skitont" "det här är värsta stället att göra på" "är du säker på att du vill?".. blir hyffsat nervis och höll på att klämma sönder elons hand men märkte då han hade börjat att det faktiskt inte var så farligt! :) dock gjorde det galet ont på vissa ställen längst ut men i det stora hela gick det jätte bra! och jag är väldigt nöjd med resultatet, vart till och med bättre än vad jag hade trott! :)

kanske slänger in en bild på den sen, just nu är det plastfolie runt den som ska sitta kvar ett dygn.. men senså :)

sedan när jag kom hem möttes jag av ännu mer bra nyheter, jag ska på arbetsintervju imorn.. hoppas verkligen att det går bra för jag behöver ett extra jobb.. :) och jag kan tänka mig att mina kompisar kommer bli rätt nöjda om jag får jobbet, för det innebär som sagt gratis skagenmackor för dom varje helg efter krogen ;) meheh. =) men ska inte ta ut glädjen i förskott, det är trotts allt bara en intervju, men det känns kul iaf :)


Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: your biggest fan

nu undrar vi alla, vart har du sökt jobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback