ny vecka igen

söndag igeeen. helgen har varit enormt lugn på utgångsfronten.. har bara varit hemma och vart social med min familj och igår umgicks jag med sof och fick prata av mig lite :) dock har det varit betydligt stormigare på andra plan.. men jag orkar inte ens gå in på det här för det är en sån soppa och det enda jag har att säga är att jag numer konstaterat att blod är inte tjockare än vatten. och bara för att man är släkt innebär inte det att man är familj. Ens familj är de som finns där när man behöver dom och som stöttar och ställer upp. och bara för att man är av samma blod innebär inte det att man kvalar in till att tillhöra samma familj. jag försökte verkligen men såna som dig går helt enkelt inte att hjälpa.


tänkt lite på det där med karma i helgen.. elins favorit ämne.. fjanten ska tatuera sig och allt :) och jag vet verkligen inte vad jag tror.. kanske tror jag på det ibland, men pallarinte tänka att så fort något dåligt händer är det pga av att jag gjort något dumt tidigare. känns som att alla dom som är elaka och dumma alltid klarar sig medan dom som vill alla väl och är snäll alltid drabbas av någonting dåligt. ää jag vet verkligen itne, överlåter det där till elon :)


nu ska jag städa mitt rum för imorn får jag fin besök.. mys :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback