oldie

hittade värsta gamla bilden på mig, fick en massa roliga minnen när jag tittade på den.. kan tänka mig att det finns någon annan som också får det när han ser den :p

Ikväll har jag pluggat lite, men bara lite.. för jag är så otroligt dålig på att komma igång med allt och gör allt annat än det jag borde så då blir det lite tid till tokpluggning. meeen.. jag hoppas jag orkar skriva klart filosofifrågorna ikväll, skulle vara galet skönt att ha det ur världen! .. dock försöker jag förtränga att vi kommer få typ 20 frågor till på onsdag.. eheh..

på tal om onsdag.. inte verkar jag få nått sällskap heller,. men det var jag ju som sagt redan förberedd på. får se om jag kanske får det nästa vecka istället.. men tänker inte direkt förvänta mig någonting för då blir jag bara besviken!




funderar på att nöta dom nya andra avenyn avsnitten sen inatt.. får se om jag orkar :) men med tanke på att jag sov till två idag misstänker jag att jag inte kommer somna speciellt tidigt idag.. :p

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback