pluggdag!

det här har verkligen varit en riktig pluggdag, och den är inte slut än heller.. hm..
har hunnit med att skriva klart alla film-frågorna till filosofin.. gick faktiskt rätt fort, fast samtidigt höll jag på med tusen andra saker så i slutändan tog det nog 3 timmar iaf. sedan har jag renskrivit det och lagt upp det på filosofibloggen. Har dessutom skrivit ett ganska långt inlägg på projektarbetsbloggen (japp,jag har tre bloggar just nu..haha) om hur vi ska göra den här veckan och nästa.

nu ska jag försöka sätta igång med religonen, som vi för övrigt har redovisning på imorn.. kuuul. sedan ska jag kika på desperate housewifes :) och sedan antagligen plugga lite mer :S

uch.. tänk att det redan var en vecka sedan jag åkte hem.. och inte får jag träffa honom i helgen heller för då jobbar han..  :( bara därför ska jag tycka sjukt mycket synd om mig själv i helgen och ladda upp med massor av godis och grejer. tänker sitta hemma också, har blivit för mycket festande och för lite "ta det lugnt" på slutet!

neee.. plluuuggaaa nu,

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback