skönt

känns bra när man bestämt sig för en grej och inte längre behöver gå och fundera, speciellt när det är en sån pass viktig och stor grej som det här. kommer säkert ångra mig och sedan inte ångra mig och sen ångra mig igen, men så är ju jag med allt.. har ofta väldigt mycket beslutsångest så då är det skönare att bestämma mig för en sak och om jag sen ångrar mig så får jag ta itu med det då.




det jag måste kolla upp först och främst är hur det fungerar med matten.. matte b kan jag plugga upp i trean, men har svårt att tänka mig att jag hinner eller klarar av att plugga hela matte c på ett halvår.. är som sagt inget matte snille. Men går det att lösa på annat sätt så är allting klart.. är det helt omöjligt så var det väl helt enkelt inte meningen att det skulle bli iår och då får jag göra det som var tänkt från början.. :)


men blir allting som det är tänkt och ingenting jätte allvarligt eller knepigt eller annat dyker upp så flyttar jag till uppsala i höst.. men som sagt.. det är hösten jag pratar om och jag kommer antagligen hinna ändra mig flera gånger,men just nu känns det verkligen helt rätt att göra. 3 år går som sagt rätt snabbt och tänk va skönt när dom åren är slut och jag har klarat det.. härlig känsla! =) och resa hinner jag alltid göra sen :)

politices kandidatexamen (Degree of Bachelor) låter väl inte så dåligt? ;)

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sofie

åh du blir ju vuxen redan..... jag vill leka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback