slluutt

satan va helgerna går snabbt, helt sjukt! och inte har jag hunnit pluggat någonting speciellt heller.. tänkte dock skippa min tradtionella söndag kväll med slappning och tv kollade och istället plugga!

jag och elon var ner på gennys igår och kollade läget, dock nyktra men helt okej endå, det var roligt att träffa lite folk! :p sedan gick vi ner påmini och sedan efter en del stjusande så åkte jag hem. skönt att vakna upp i morse och inte vara bakis! :)


annars är jag på apdåligt humör av en massa olika anledningar, vet exakt vad jag ska göra för att bli på lite bättre humör men jag pallar inte. dessutom verkar j inte komma upp på onsdag, han är så omständig så jag fattar ingentign. men det visar sig antagligen på onsdag vad som händer. dock tvivlar jag starkt på att få se honom dyka upp! kasst =/ jag som hade sätt fram imot det..

menmen.

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tove

d e rätt. slappande e bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback