snabbis!

ska precis krypa ner i sängen men tänkte hinna med en liten uppdate före :)

idag var jag i svall med skolan och hade stuidebesök på sundsvalls tidningen, helt okej var det och sedan fick jag även tid att gå på stan en sväng :) mutade calle med en chailatte och fick på så sätt honom att gå med mig hela svängen på stan. handlade ett presentkort till mamma i julklapp på make up store.. ni vet det där när man får en sminkning och sedan produkter för 500 kr? tror hon kommer bli jätte nöjd :)

sedan köpte jag såklart en del grjer till mig själv.. blir arg såhär i efterhand att jag inte kan hålla i pengarna. handlade iaf en fin svart klänning med en stor rosett på, ett par röda pumps från zara, ett par svarta jeans och en vit ballerina kjol i samma modell som carrie har i öppnings scenen i satc, har letat efter sån hur länge som helst och så hittar jag den på barnavdelningen på hm, lycka! :) nu är det bara en puderrosa body som saknas och sedan är outfiten fixad=)

har köpt tre stycken fina partyklänningar på en vecka nu.. så det enda som saknas är party!;p


ikväll har jag varit hos christer med honom,jonas och dick. vi har druckigt glögg och babblat hela kvällen. kände att jag inte orkade med något party utan det här blev precis lagomt! nu har killarna åkt ner på krogen med jag bad figge stjusa hem mig för jag är så trött och dessutom har jag viktiga saker för mig imron,, :)

blev nämligen uppringd av subway idag.. det var tydligen över 100 sökande och av dessa valdes vissa ut till intervju (som jag var på igår) och av dessa skulle några gå vidare till yttligare en intervju och det gjorde jag!! :) blev jätte glad när dom ringde upp och berättade. . och nu är det bara att hålla tummarna för att jag får jobbet=) ska på intervju nummer två imorgon klockan 16.00 =) håll tummarna för mig! ;D


gnatt =) (vet att det är skittråkigt med inlägg utan bilder men orkar inte lägga upp någon ;p )

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: 17

det fixar du alltid!!!!!!!!!=) grattis mackor hos dig smörbytta ses ;)pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback