snälla




SNÄÄÄLLLA ta mig dit!! Är så satans avundsjuk på camel och elon som ska till thailand!! :( jag vill också! min hy är lika vit som snön.. förutom mina armar som av nån jäkligt konstig anleding är gula? typ kines.. hehehe. ser förjävligt ut! men har inte tålamod till varken att sola solarium eller bus, så då får jag stå ut med att se ut såhär!:p

nu ska jag sätta mig och plugga lite på svenska nationella tills imorn.. vilket jag egentligen skulle ha gjort för ca tre timmar sedan men fastnade som vanligt med mcdonalds spelet uch.. önskar elin aldrig hade skickat sidan, man blir helt beroende av att göda kossorna och sedan slakta dom <3


sängen nu.. eller.. ja snart, ;:

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback