tooorsdag



äntligen är det snart fredag.. jag ska vara hemma och unna mig en massa gogrejer, har varit sjukt duktig den här veckan och inte ätit något onyttigt allt, inte ens mackor som jag i vanliga fall trycker i mig minst typ fyra om dan! haha =) vad gör man inte för beach09 eehehhehehehehhe. 


idag.. har jag inte varit i skolan.. tänkte gå, mene. var så trött första lektionen.. sen fick jag veta att andra var inställd, så gick till elon aka fjortiselon och då gjorde vi en massa saker som man gör när man är fjortis, tex kastade ägg på elins grannar, busringde till busungen, knäppte en massa nakenbilder och slutligen försökte vi bli hög på alvedon.. tror det funkade!!

ikväll.. ska jag plugga lite på filosofin och text kommunicationen som jag har prov på imorn.. precis som jag haft varje fredag i typ en månads tid men alltid struntat i att gå dit. men nuni.. ska bli ändring på det.. tror jag! :p


happy now? :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: YBF

Yes I am!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback