torsdag




ska snart iväg på arbetsintervju, sitter och försöker få i mig min inte allt för goda men däremot väldigt nyttiga soppa;p.. börjar bli lite nervös också.. undra vad för slags frågor dom kommer ställa.. hm :)

sedan ska jag skriva klart min religon så jag kan lämna den imorgon, hoppas inte det gör allt för mycket att den är en dag försenad.. och ska också försöka börja med filosofi frågorna, känns som att jag alltid är ute i sista sekunden med dom.. hmpf.

självklart har jag som alltid i vanliga fall sover på mage eller sidan hela tiden rullat över på rygg inatt i sömnen.. vilket har lett till att jag har galet ont vid tatueringen, svider och värker helt galet. nästan värre än att göra den;p haha. men jag är grymt nöjd, blev verkligen så som jag hade tänkt mig. lägger in en bild sen då jag hittat sladden till telefonen! =)


Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback