underbart!!!

åååååh, äntligen är jag klar med skitfrågorna!! vet att det vart jätte dåligt skrivet på slutet och jag kommer antagligen inte få bättre än g på dom, men det struntar jag i för jag orkar verkligen inte sitta med dom något mer! sjukt svårt!

nu ska jag ta en efterlängtad dusch, röja upp lite på rummet och sedan sussa!



det är verkligen sjukt svårt att spela svårfångad när man egentligen är intresserad! fattar inte hur vissa klarar av att göra det så bra.. fattar inte varför man ska göra det överhuvudtaget, mycket skönare att bara betee sig precis så som man tycker och känner? så slipper man gå och fundera så jäkla mycket.. ååååh. hatar allt sånt här.





hahahh, btw, hittade av en slump när jag satt och kikade runt på olika bdb en bild på mig.. hahha=)


jag sitter näst längst ut till höger, tuff dont u think? ;)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback