väldigt

galet moget att kommentera i min gästbok på bdb men sen vara så rädd på vad jag ska svara så att du blockar mig, tuuuufft busungen<3. och för att svara på din fråga, vad är det jag inte står för som jag har sagt egentligen? :p haha.

har varit galet galet galet trött hela dagen, sov när jag kom hem från skolan och sedan vart på matlagningen till halv åtta.. gick bra och vi fick tillbaka våra bakprov, och jag fick mvg! vart jätte förvånad för jag hade bara pluggat på det samma dag som provet var :) sedan lagade vi gomaten + lagade mat till 2orna. :)  Lätt roligaste ämnet, förutom disken efterråt;p haha.


och baby kommer inte idag, såklart var det måndag den 24 och inte måndag den 17 som han skulle komma.. dålig planering. men ganska skönt att han kommer nästa vecka istället, varför? hemlis ;p

nästa onsdag ska jag göra min tatuering.. börjar bli hyffsat nervös, + att nu kommer han vara med när jag gör den.. vilket innebär att jag inte kommer kunna lipa så mycket som hade planerat, eller spy på golvet eller svimma sådär dramatiskt som bara jag kan. hmpf. istället blir det att bita sig i läppen och försöka se glad ut. haha. tror inte ens han tycker min tatuering är snygg, men jag gillar den och tycker om vad den står för och det är huvudsaken =)

kanske.. man ska sova? :)


galet snygg tatuering! tycker jennys tato är hur snygg som helst den med, nyfiken på vad den betyder! ;p

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback