wieee

söndag som vanligt.. varför känns det som att det alltid är söndag och aldrig fredag..? hm.
haft en hyffsat bra helg iaf, inte blivit något plugg men det blir desto mer i veckan.. :S igår var vi hemma hos christer, hade rätt trevligt även fast jag bara var social med en person... krogen var värdelöst, jag fick för mig att jag tappat bort körkortet och bankomatkortet.. och dum som jag var ringde jag och spärrade kortet. det första jag hittade imorse när jag kollade i jackan var såklart kontokortet.. bra jobbat!

fick äntligen ur mig allt jag ville ha sagt, dock önskar jag att jag inte var så full..sa en massa pinsamma saker som jag aldrig hade sagt i nyktert tillstånd.. hmpf. men budskapet gick fram iaf.. hmmmmmmmmmmm.

idag ringde dom iaf från subway och ville att jag skulle komma dit och skriva papper imorn ;D ;D ;D ;D  blev jätte glad men måste säga att jag faktiskt hade magkänslan att jag skulle få jobbet.. så nu får ni komma och handla mackor av mig de 17 när dom öppnar =)


är galet kluven inför vad jag ska göra imorn.. en del vill endå att han ska komma medan den andra delen har lust att smsa och be honom avboka resan. jobbig sits jag har satt mig i.

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: veronica

grattis till jobbet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback