wohoo känner ni henne?



jocke skickade lite mer bilder från uppsala, dock ser jag ut som en full tant på alla kort, men skitsamma :) Just det här kortet är taget i mitten under kvällen.. på andra stället vi var på, måste påpeka att det var 25 för att komma in där, och jag kom in! ehehehehe. skillnad är det med lillhärnta där man inte ens kommer in när det är 20.  Jocke beställde in tre stycken juuumboosuper stora öl till oss, vilket var hemskt onödigt då jag knappt klarar av att dricka öl= lämnade istortsätt hela "glaset".


En bild från slutet av kvällen, på tredje och även roligaste utestället vi var på. Jag och jockes kompis daniel, galet jäkla brun han är!.. eller så är det jag som är vit som ett spöke =/ måste börja sola.. men det är så tråkigt!


jag och Mr.J :)

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback