00.28

fortfarande vaken
men överväger starkt att sova just nu.. bara det att jag verkligen inte ärsugen på att sova själv!

känns skönt att det inte är såååååå långt kvar till en veckas lov. mm, längtar. sedan ärdet faktiskt bara 11 veckor kvar till jul, låter inte så farligt långt det heller. me like!

och på lovet.. då hade jag tänkt parta lös och sova bort hela dagarna och vara allmänt onödig. dock ska jag faktiskt ner till stockholm/uppsala. ska träffa flyplatskillen.. japp ni läste rätt!
han var inte alls så läskig som min kära vän 17 hade varnat mig för, sedan var det nåån (nämner inga namn elin) som inte ringde på kvällen som vi bestämt= jag kunde legat halvt sönderslagen, våldtagen och kipat efter andan medan elin låg hemma och fjantade sig.

(dock kom hon på dan efter att jag faktiskt kunde vara död så hon ringde och kollade, meheh=) )

ne.. det blir iaf 4 dagar där nere.. ska bli intressant att se vad som händer, men med min otur kommer jag väl supa ner mig själv i brist på annat, få nått psykbrytt och sms terra mrright..

men jag måste faktiskt ge mig själv beröm, har varit väldigt tystlåten gällande honom nu på slutet, försöker verkligen släppa taget om honom och ibland fungerar det faktiskt. men sen finns det tillfällen då jag deppar ner mig totalt igen.


ne. sooova nu!

Permalink Angelica Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: 17

hahaha ååh =( juste.. men jag var så full och upptagen med.. ehm.. dumma saker så jag glömde!!!

jo han är psyk innerst inne, lovar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback