äntligen sova

uch, blev en väldigt sen pluggkväll.. men nu har jag iaf lärt mit 5 av pappren nästan helt utantill, 3 halvt utantill och två som jag bara skummat igenom.. tänkte ta resten imorn om jag orkar på samhällslektionen. känner mig väldigt duktig som haft ork att sitta hela kvällen istortsätt med dom där jäkla frågorna!

känner verkligen att jag borde unna mig nångnting för att det har gått så himla bra för mig i skolan hitills det här året.. är riktigt förvånad över betygen jag får på grejerna för jag tycker inte jag lagt ner allt för mycket tid på dom men endå får jag jätte bra,alltid roligt :) så... jag och sanna satt idag och pratade om mitt eviga tjat efter christian louboutin skor, enligt mig de allra snyggaste man kan ha i skoväg! pratade även med mamma som tyckte jag skulle handla ett par efter studenten som belöning.. bara det att jag vill ju ha dom på balen så måste köpa innan. funderar faktiskt på att önska mig ett par i julklapp för jag har inte så mycket på min önskelista än.. får se.. annars kanske jag handlar ett par nu när jag åker till stockholm.. vet att det är snuskigt mycket pengar för ett par skor, dom ligger på runt 4000 kr och uppåt.. men jag vill verkligen ha dom och känns som att det endå är nån form av investering..;p isåfall vill jag iallafall ha ett par rosa skyhöga pumps..mmm ska drömma om dom inatt :)


mmmmm precis ett par såna skulle vara nice <3.
eller ett par som carrie har i satc det avsnittet då miranda får barn, ni vet när allt fostervatten åker rakt på skorna? dom är grymt snygga :)

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback