beslutsångest

åååå varför kan jag aldrig bestämma mig för vad jag vill ha (för tatuering)...

mamma ska betala en tatuering åt mig och har gått och väntat sen i juli på att jag ska be henne boka en tid,
men jag ändrar mig hela tiden ang vad jag vill ha.. det enda jag hitills verkligen har kommit fram till är vart den ska
sitta.. och att jag inte vill ha någon form av bild utan en text

sen vilket språk texten ska vara på, vad det ska stå, vilken stil det ska stå i, hur lång texten ska vara osv ärdet helt hjärnstillestånd.

funderade på att skriva änglalik eftersom mitt namn betyder det, men efter lite eftertanke känns det rätt töntigt att skriva.. eller, jag vet inte  :S

ååh. jobbigt. är så rädd att jag ska ångra mig efter ett tag som jag har sån beslutsångest över vad det ska stå.. funderar på nån låttext som jag tycker om.. svårt val!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback