bloood

idag fick jag vara på sjukhuset igen och dom nästintill tömde mig på blod! 8 stora rör fyllde dom upp :S
trodde först bara att jag skullle behöva ta ett stick i fingret (som jag precis lärt mig att kunna göra utan att börja lipa) men icke.. dom ville tydligen ta i armen.. och jag som var själv. höll på att avlida och ville ringa mamma alt få bedövning. men efter övertalning från sjuksköterskan som var jätte snäll satte jag mig ner och fick det gjort...

lovar att benen sprattlade i luften och jag höll på att klämma sönder nallen jag hade i handen.. haha. men nu är det gjort iaf, har bara två prover till som jag ska ta. sedan är det bara att vänta på svar..

nu ska jag iaf tokplugga enda fram tills klockan nio, då jag ska kika på dh.. efter det ska jag plugga ännu mer, för jag har psykologi prov imorn.. kul. börjar bli hyffsat less på att plugga nu. tur det är sista året!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback