dutti :)

Äntligen är måndag avklarad.. var på världens sämsta humör imorse på dansen, tror vår kinainspirerade tant till lärare gick på nånting för det enda som kom från hennes mun var "okaaa brae?" och fnitter så fort nån av oss gjorde fel.. typ hela tiden.
haha. var skönt att ha bilen iallafall så man kunde glassa förbi alla som ännu inte skaffat sig körkort, meheheh, skadeglädjen!

Efterskolan gjorde jag ett "tappert" försök till att plugga, men det gick inge vidare.. sedan hade vi matlagninskurs (individuelltval) och det blev hur mumsigt som helst! nu har jag satt mig och varit jätte duktig och börjat skriva min samhällsredovisning. mycket dutti! blir dock en aning distraherad från msn.. får väldigt konstiga anmärkningar.. hmmm..
haha



ååå imorn blir det planering inför 17s upphopp till och mogna 18åringar.. hehehehhehehhehe cant wait! ;)

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback