going

nu har jag snaaaaaart packat klart, ska åka kvart över elva.. och jag är så äckligt nervös så det känns som att jag ska spy,kissa på mig och svimma på samma gång. det har faktiskt ingenting att göra med vem jag ska träffa eller vad som ska hända dom närmsta dagarna..

ne..nervositeten beror på tre bokstäver T Å G. tåg och jag=har aldrig varit bra kombi. visst det gick bra sist men då var ju lindis med så då var jag inte lika nojjig, det enda jag hade som tvångstanke då var att kolla biljetten var 10minut så att den inte försvunnit.. men nu ska jag åka själv!

sist jag åkte tåg själv.. så skulle jag byta i en liten håla, fanns två spår. slutade med att jag fick springa efter tåget med min resväska och kudden under armen när det precis börjat rulla.. ja. så bra går jag ihop med tåg.

nu ska jag byta i gävle, kommer avlida.. fyfan. måste ragga nån tant som också ska byta och sedan klänga fast mig som en blodigel på henne och följa varje steg hon tar. det jobbiga är att jag kommer inte v åga lyssna på musik eller kolla på film på datorn.. tänk om jag missar att höra när dom säger att man ska kliva av och byta, och så sitter jag där nere i skåne 6 timmar senare och ser dum ut.

ne.. kommer bli en dryg resa :( byeeeeeeeee

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback