japp

läste igenom inlägget jag skrev tidigare idag, var en aning barnsligt och omoget skrivet men jag skrev det när jag var som mest bakis och på jäkligt dåligt humör, och jag står fortfarande för det jag skrivit! :)

imorn blir det utgång igen,som alltid på haloween ska vi vara hos linnea och köra tequila race, var länge sedan vi var alla "b arna" och festade tillsammans så det kommer säkert bli jätte roligt! funderar på vad jag ska klä ut mig till och det lutar åt djävul, men har inte riktigt bestämt mig än!

och.. uppsala.. var mycket nice. gick lite trögt första dagarna, speciellt efter som jocke jobbade ganska mycket och jag var själv, men i det stora hela kändes det jätte bra och längtar redan tills han kommer upp hit! :)


Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: veronica

jäklaar vilken fin bild på dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback