leeeess

är så galet less på att vara sjuk, verkar aldrig kunna bli bättre.
gick på första lektionen idag men sen fick jag gå hem för jag hade feber och kände mig så jäkla svag så jag antagligen hade ramlat omkull ifall någon petade på mig. var hos doktorn nyss (börjar bli stammis där) och ska ta ännu en massa provet och skit..

fick dessutom veta att mina små utslag på magen har orsakats av nån typ av virus och kommer sprida sig så hela magen kommer bli prickig, äckligt!!! men det smittar inte iaf.. :) dock känns det skit drygt att jag skulle dra på mig det nu innan jag ska åka ner till stockholm.. freeesh man kommer känna sig där med värsta vattenkoppor-magen.. not.

aja. var iaf förbi skolan en snabbis och hämtade böcker.. för även fast jag är sjuk och verkar ha över två olika virus ikroppen som gör mig galet trött och slut så måste jag endå plugga.. det enda jag skulle vilja göra nu är att gå och sova.. men icke.

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback