ny vecka

känner mig verkligen jätte skolless nu,även fast jag varit borta från skolan nästan en hel vecka.. känns som att det bara är mer och mer läxor och prov hela tiden och jag har ingen som helst ork att ta tag inågonting så det slutar med nått halvtappert försök till att fixa det kvällen före redovisningen eller provet. men jag har sänkt ribban för betygen iår.. eller jag försöker iaf bli nöjd över g, för jag har inte ork till att få högre betyg.. iaf inte i alla ämnena.

skönt att jag har bilen imorn så jag slipper gå ner till stan första lektionen.. vi har dans och det är så galet tråkigt så det finns inte.. dock tror jag det beror lite på att det är första lektionen en måndag morgon= man är allmänt trött och less.

känns bra att vi snart har lov iallafall.. någonting att se framemot. sugen på att handla löshår när jag åker ner till stockholm, dom har ju så mycket bättre utbud där nere så.. dock måste jag lägga ner en massa pengar på en ny mobil för den jag har nu verkar leva ett eget liv.


måste försöka sova nu, men jag tror det kommer bli hyffsat svårt med tanke på att jag sov till tre idag ´+ vilade från sex till nio.. men försöka kan man ju alltid göra..

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback