seg

orkar inte uppdatera nånting, det är så jobbigt att skriva. orkar inte berätta om vad jag gjorde i uppsala, för det är så jobbigt att skriva, vill bara sova bort alla mina bekymmer just nu, har max sovit 3 timmar inatt och jag är så jäkla bakis just nu!
förhoppningsvis blir det bättre vid fem så jag kan trycka i mig riktigt mycket bakismat!

igår, blev det då uppenbarligen utgång, synd bara att man ska hamna på samma fest som äckliga utmobbade fjortistjejer, Inte tummen upp! fattar inte riktigt, har D handlat en skyddsvakt eller? vet betydligt mer om honom än vad du gör och du kommer aldrig komma i närheten av att ha det som han och jag hade, så då är jag nog ganska säker på att han inte behöver en jävla skyddsvakt, och skulle han behöva en så tror jag knappast han skulle välja en så knubbig äcklig tjej som dig.

det är så jävla mycket snack som kommer från dig, men 90% är skitsnack och det märks att du inte vet vad det är du pratar om, antar att det blir så när man aldrig haft riktiga kompisar att kommunicera med eller normala föräldrar som kan förklara hur man ska betee sig som. att helt utan anledning komma fram och försöka slå mig är nog det absolut töntigaste jag varit med om. och att du tror folk ställer sig på din sida? hahahahaha.

du kan snacka hur mycket du vill om hur stark och faaaarlig du är och att du ska döda mig nästa gång du ser mig, gör dudet bara.. men som jag sa igår, du har inte ens råd att peta på mig. du kan ju inte direkt springa till pappa efter pengar.. haha. och visst, är man tjej och väger lika mycket som en halv flodhäst så är det klart att man kan slå hårt eller ev slänga sig över folk, och du kanske tror att du har sånt övertag på mig för att jag är mindre i kroppen än dig, men du är så jäkla mycket mindre som person än vad jag är.


kom då om du är så jäkla kaxig! slå mig bara, så kanske soc skickar iväg dig från stan och vi slipper dig! koooomsi!!

Permalink Angelica Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: AK

hahahahah, jag skrattar som fan!! bra skrivet angelica ;) det stämmer på pricken.. blir roligt till helgen :D pusssss(L)

Postat av: Anonym

du är ju inte bättre själv märker man i det här inlägget! personliga påhopp om någon man inte känner är väl inte heller så himla moget.

Postat av: Angelica

personliga påhopp? vad är det som är personliga påhopp i den här texten om jag får fråga? går inte ens ut med något namn så folk vet inte vem det handlar om. Dessutom kan man fundera över vad som är mest moget, att slå någon för att man är avundsjuk eller säga sanningen? känns som att första påståendet är betydligt mer omoget. Och nej, jag känner inte henne så väl (tack och lov) men jag vet ändå så pass mycket saker om henne så jag är kapabel till att trycka ner henne som bara den, men det gör jag inte.. för jag sjunker inte till hennes nivå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback