sjuk

har gått och blivit ap sjuk och har ingen ork till att göra nånting. Jag har varit as seg och trött typ i två månader, måste sova minst 13-14 timmar varje dag och endå är jag sjukt trött,orkar inte träna, umgås med kompisar eller plugga.

har inte fattat vad det har varit för fel men tydligen har jag haft nått virus i kroppen jätte länge och ju längre jag har gått med det och tjurat på att försökta träna eller festa osv desto värre har det blivit. Så nu har doktorn tvingat mig till konstant degande resten av veckan. inte mig emot då jag är så jäkla trött så jag endå inte orkar något annat..

somnade vid tolv inatt, sov till tre, klev upp och fikade, kände mig alldes slut så jag gick och la mig och sov igen fram tills nu.. ap jobbigt!


tänkte att nu när jag endå är hemma halva skolveckan så kan jag få en massa läxor och grejer gjort, men min hjärna vägrar ta in information och jag är så trött så jag orkar inte ens öppna böckerna. kuul, not.


tur jag har håkan att lyssna på :)

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback