som vanligt..

precis som alltid så går helgerna galet fort och det är söndagkväll igen.. = ångest inför ny skolvecka, en massa prov som behöver tränas på, ångest över helgens bravader och annat jobbigt.. dock klarar jag mig lite lindrigare undan den här helgen än annars..

ångesten över ny skolvecka japp! och  självklart galet mycket att plugga, men har ingen vidare ångest över helgen eftersom jag inte gjorde något ovanligt pinsamt eller dumt, (förutom att jag omedvetet flashade brösten..ska aldrig mer ha topklänning.. grr) får hoppas att inte det var så många som hann se,.. meheheh.

Fredags kvällen var himla rolig, precis som en 18års fest ska vara med allt vad det innebär. dock känner jag mig sugen på att gå på krogen, har inte varit där på flera veckor nu av nån anledning.. aja. nu till helgen blir det iaf party i stockholm och det ärinte helt fel det heller!


nu... ska jag plugga, städa klart på rummet och pyssla lite (kommer bänka mig och kolla alla avsnitt från andra avenyn sen däcka i sängen utan att få nått gjort som vanligt..) hmpf..önskar verkligen jag har bättre självkontroll..men icke..



Permalink Angelica Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: 17

asfint kort på dig katthund=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback