sundsvall och födelsedagsfirande

nu är alltså lill17 stor18.. hehehhe. bjöds på go fika och andra trevligheter hemma hos elon
innan fikat hade vi varit i svall för att handla hennes födelsedagspresent, svartapärlan<3 hehhehe.
dock drabbades jag som vanligt av shoppingberoende och blåste 1000 kr .. hmpf. as less på att jag aldrig kan hålla i pengarna. men.. det kändes som att det var ganska "nödvändiga" kläder jag handlade..

har dock börjar upptäcka kläder hemma som jag inte ens tagit bort prislappen på eller kläder som jag köpt, använt en gång och sen glömt bort att jag har.. går så när man har tre stycken stora överfyllda garderober. kom på mig själv idag när jag var sugen på att handla en svart klänning att jag faktiskt redan hade precis en sån hemma. menmen, vissa lägger pengarna på ciggareter och andra äckligheter.. jag lägger mina på kläder och skor<3

handlade iaf en jätte mysig batman tjocktröja som jag ska bo i ett tag. mysmys.
imron är det prov i textkomunication, och jag känner mig inte ett dugg förberedd.. men ska plugga en stund nu ikväll och ev en stund imorn innan lektionen.. vi har sovmorgon till 12! ;D



Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback